Thursday, March 8, 2007

CeBIT, Skype und Freitag

Wel, eerste dinge eerste.

Ek het maar my oë toegeknyp en 'n treinkaartjie gekoop na Hannover vir CeBIT (www.cebit.com). Ek weet ek gaan dit berou as ek aan die einde van die maand my laaste sente tel in Penny Markt, maar ek gaan nie weer die geleentheid kry nie. Plus, dis nou klaar gedoen.

Dan ook: almal van julle wat Skype het en my nog nie op jul lys van contacts gesit het nie: my username is "tstander", en ek sal dit baie waardeer om 'n paar stemme van die huis af te hoor van tyd tot tyd.

Môre is Vrydag. Om die geleentheid te vier, gaan ek twee dinge doen.
Ten eerste, gaan ek NIE môre daai donnerse bult uitklim nie. Ek gaan 'n enkelkaartjie koop, die 603 neem van my voordeur tot by Hermannshöhe, en dan sal ek daai laaste entjie stap (wat nogsteeds 'n deeglike workout is).
Tweedens, gaan ek nagereg koop by die AP (Anti-Plakkies, sien vorige post). Ek sien al die ander mense dit koop, en ek het dit nog nie probeer nie. Basta. Môre is dit my beurt, al moet ek nou my chocolate melkie opoffer.