Wednesday, May 9, 2007

Auf Wiedersehen, Sparky


100_1356, originally uploaded by tstander.

Met hierdie post begin ek uiteindelik met ons toer in Oostenryk. Maar om hierdie verhaal te begin, moet ek begin met seker een van die hartseerste gebeurtenisse van my tyd hier in Duitsland: die skielike verdwyning van Sparky.

Slim kjend wat ek is, het ek ons vlug uit Köln (hierna Koeln) uit bespreek vir 06h40 Donderdag-oggend, wat beteken ons moes al 04h40 by die lughawe wees (internasionale vlug). Die probleem met daardie tyd van die oggend vlieg is nie soseer die vroeg opstaan nie, maar die snaakse tye wat die treine ry. Gewoonlik kry jy elke halfuur 'n direkte trein na die lughawe vanaf Wuppertal, maar daardie tyd van die oggend ry die treine net deur Duesseldorf, en dan ook net elke 2 ure. So, die 3h trein sou ons 05h30 by die treinstasie besorg het, wat te laat was, dus moes ons die 1h trein haal.

So gemaak, het ons aangekom op Koeln-Bonn lughawe, en oudergewoonte moes Sparky vir 'n paar fotos poseer. Kort daarna het ons gegaan vir koffetjie by een van die kafees in die lughawe. Toe ek egter weer vir Sparky wou afneem op die tafel met die feesmaal, was hy weg. Hy was nêrens in my rugsak of groot tas nie, ook nie op die grond of naby die kafee nie. Sparky was skoonveld.

Die enigste logiese verduidelikings vir sy verdwyning sou wees dat hy gatvol geraak het vir óf my geselskap óf Duitsland, of hy't net eenvoudig besluit Oostenryk is nie vir hom nie, en die eerste en beste vlug gekies na iewers sonnig en warm. Hoe dit ook al sy, Sparky het op daardie Donderdag-oggend uit my lewe verdwyn.

Sparky, as jy hierdie blog lees: Ek mis jou, ou pêl. Na 10 jaar saam was dit laakbaar van my om jou nie beter op te pas nie. Ek's jammer ek het jou by die huis vergeet toe ons Beyenburg toe is. As ek geweet het jy wil nie Oostenryk toe gaan nie, sou ek jou by die huis gelos het met genoeg kos en flieks om jou vir 'n maand te hou.

Maar, as jy nie terugkom nie, hoop ek iemand anders wys jou dele van die wêreld wat ek jou nie kon wys nie. Veilig reis, moenie vergeet om elke maand of so te bad nie, en stuur 'n foto (of selfs 'n poskaart) elke nou en dan.