Saturday, April 21, 2007

Braai


100_1178, originally uploaded by tstander.

Nee, geen Duitse titel vandag nie, want vandag het ons nie ge-"barbeque" of ge-"grill" of selfs veel Duits gepraat nie (meeste van die mense se Engels was beter). Nee, vandag het ons geBRAAI, geïnspireer deur my trippie na Arkenza gister.

Gistermiddag het ek en Gosia gegaan om ons kaartjies vir vanaand se Nacht der Museen te gaan koop, vanwaar ek my disposable gaan ingee het (wat ek in Hamburg gekoop het) vir ontwikkeling. In die 45 minute waarvoor ek moes wag, besluit ek toe om vinnig my week se kruideniersware te gaan koop in Arkenza, 'n supermark in die City Arkaden sentrum.

Arkenza is heelwat groter as Penny, met 'n heelwat groter verskeidenheid. Maar die groot treffer van die dag was nie die Nederburg (uiteindelik hoef ek nie meer al die pad Barmen toe te ry daarvoor nie) of die Nutella nie. Dit was die MRS BALL'S BLATJANG! En net daar besluit ek, met hierdie blatjang gaan ek braaibroodjies maak en môre braai, al braai ek alleen.

Nuus oor Die Braai het egter vinnig versprei, en teen die tyd dat ek en Inaki teruggekom het van Thalia ('n kuierplek naby die hoofstasie) het ons al ses kamerade gehad. Gewapen met 'n sak charcoal, hout wat ons in die bos naby die woonstel gekry het, en alles wat mens denkbaar (en ondenkbaar) op kole kan gaarmaak, eien ons toe vir ons 'n kolletjie op die gras buite die woonstelle.

Die een slaggat van braai in die vreemde is egter dat jy vreemde goed kry om te braai. Neem bv. die gerookte rib. Hoe "gaar" rook hulle die rib voordat hulle dit in die pakkie sit en op die rak plaas? Ek weet nie, maar volgens Mischa moet 'n mens dit eintlik net 'n bietjie warm maak op die kole. Ek het dit darem 'n bietjie meer as net warm gemaak, maar moes dit afhaal toe ek sien die kleur verander nie noemenswaardig in enige rigting behalwe swart nie. Maar dit was darem lekker, en niemand het tot dusver gekla oor 'n maag wat nie lekker is nie, so ek glo alles was darem wel.

My eie beesnek tjoppie en worsie het absoluut vorentoe gesmaak, en die botteltjie Rioja wat Inaki daar aangebring het, was net die regte ding om dit mee af te was. Die dames het 'n slaaitjie ook voorberei, wat net weereens bevestig het dit wel, selfs hier in die vreemde, hul rol in die braai was.

Natuurlik is my braaibroodjies met ope arms verwelkom, (wel, darem 5 van die 6... die laaste enetjie het in die vuur gesneuwel toe my rooster omgetip het), en Gaelle was gaaf genoeg om vir nagereg te sorg met piesang en Nutella in tinfoil.

Die grootste encore versoek wat ek vandag gekry het, is vis. Ek sal maar kyk wat 'n mens hier rond kry, en miskien 'n plan maak vir volgende keer. Maar, vir eers, het ek nog twee stukkies wors en 'n varktjoppie in die vrieskas... 'n heel aangename vooruitsig, veral met die weer wat besig is om so mooi te draai.